دانشگاه علوم پزشکی گلستان- صفحه اصلی
پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1405/2/28 | 


پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
بسم الله الرحمن الرحیم
روابط عمومی آئینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است که با هدف بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است . اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه ی عرصه‌ها پیشتاز هست، دوچندان شده هست به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته هست. امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد. ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران، کارشناسان، همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش روابط عمومی دانشگاه بویژه شهرستان کلاله که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی و همسویی فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض کرده، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.


دکتر نصرت رمرودی ،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله
نشانی مطلب در وبگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان:
http://goums.ac.ir/find-37.12918.87015.fa.html
برگشت به اصل مطلب